Begeleide meditaties mindfulness

Je volgt een mindfulness of ACT training bij Next Turn. Onderstaand vind je, alfabetisch, de opnames van de meest gangbare meditaties die je in onze training zult tegenkomen. Gebruik de opnames op instructie van de trainer en totdat je het idee hebt dat je de betreffende meditatie zonder begeleiding kunt doen. De weeknummers die bij sommige meditaties genoemd worden, geven de plaats aan die deze meditaties hebben in het 8-weekse programma.

Deze pagina is een privépagina voor onze cliënten en cursisten. Bookmark daarom het adres in je browser: http://www.nextturn.nl/meditaties. De opnames worden regelmatig aangevuld en verbeterd. Voel je dus welkom om deze pagina regelmatig te bezoeken.


Aandacht voor de adem, wk 1, 12 minuten:


Aandacht voor de adem en lichaam, 40 minuten:


Aandacht voor geluiden, adem en lichaam, wk 4, 30 minuten


Aandacht voor adem gedachten emoties keuzeloos gewaarzijn, wk 5,
35 minuten


Aandacht voor de adem, lichaam, geluid en gedachten, 60 minuten:


Berg en Hemel meditatie, wk 6, 30 minuten


Bodyscan, wk 2, 30 minuten:


(Drie minuten) ademruimte, wk 3:


Gedachten observeren circa 20 minuten:


Rozijnoefening, circa 10 minuten, wk 1: